Puzzle Tica Temerarul si eroii antici - l.germana
Puzzle Tica Temerarul si eroii antici - l.germana - CDPuzzle Tica Temerarul si eroii antici - l.germana - etichetaPuzzle Tica Temerarul si eroii antici - l.germana - detaliu

23.10 lei

Gap-Fill Test 02 – Tică Temerarul şi eroii antici – limba germană

ISBN: 978-606-8818-29-0

Cod produs: 5023 Categorie produs: .

Pret: 23.10 lei

Detalii:
Un test gap-fill (termen provenit din limba engleză) este un exerciţiu în care cuvintele (sau literele, sau numere, dacă este test matematic) sunt îndepărtate dintr-un text şi înlocuite cu spaţii. Cursantul trebuie să umple fiecare spaţiu cu cuvântul (sau literă, număr etc.) lipsă sau cu unul adecvat...... (vezi mai jos descrierea completă).

Un test gap-fill (termen provenit din limba engleză) este un exerciţiu în care cuvintele (sau literele, sau numere, dacă este test matematic) sunt îndepărtate dintr-un text şi înlocuite cu spaţii. Cursantul trebuie să umple fiecare spaţiu cu cuvântul (sau literă, număr etc.) lipsă sau cu unul adecvat.

„Tică Temerarul şi eroii antici”, varianta de limbă germană, este un test gap-fill, dar îl putem asemui şi cu un joc puzzle inedit, foarte amuzant dar şi educativ, recomandat utilizatorilor de vârstă preşcolară şi celor din clasele primare. Jucând, aceştia îşi îmbogăţesc cunoştinţele de limbă germană, cultura generală, îşi exersează memoria vizuală, atenţia distributivă, viteza de reacţie şi spiritul de competiţie. Jocul a împrumutat numele poveştii care îl însoţeşte şi care reprezintă premiul oferit micului competitor, dacă acesta termină nivelul ales. Premiul poate fi acordat în întregime sau numai parţial, în funcţie de modul în care s-au respectat condiţiile impuse.

Jocul poate fi parcurs pe trei niveluri de dificultate, premiul oferit la terminarea jocului fiind dimensionat conform nivelului ales. Interactivitatea, conţinutul foarte bogat în sunet şi imagini deosebite, cât şi comentariile lui Toby, simpaticul personaj care asistă joaca, atrag mult copilul, iar jocul îşi atinge scopul educaţional, fără ca micul utilizator să perceapă acest fapt ca „învăţare”.