Puzzle Era dinozaurilor
Puzzle Era dinozaurilor - etichetaPuzzle Era dinozaurilor - detaliu 1Puzzle Era dinozaurilor - detaliu 2Puzzle Era dinozaurilor - CD

29.40 lei

Discipolii lui Toby 02 – „Era Dinozaurilor” – cultură generală

ISBN: 978-606-8818-31-3

Cod produs: 5051 Categorie produs: .

Pret: 29.40 lei

Detalii:
Oamenii cunosc puţine despre dinozauri, iar cele mai multe date sunt, de fapt, presupuneri. Cert este faptul că dinozaurii au existat pe Pământ o perioadă de peste 160 milioane de ani...... (vezi mai jos descrierea completă).

Oamenii cunosc puţine despre dinozauri, iar cele mai multe date sunt, de fapt, presupuneri. Cert este faptul că dinozaurii au existat pe Pământ o perioadă de peste 160 milioane de ani. Termenul „dinozaur” este general, folosit pentru a defini peste 1.300 specii de animale dispărute. Cuvântul provine din limba greacă, de la „deinos” (cumplit) şi „sauros” (şopârlă). Deşi dinozaurii au dispărut cu peste 60 milioane de ani în urmă, oamenii au aflat de existenţa lor şi numeroşi savanţi şi-au dedicat întreaga viaţă pentru a descoperi cât mai multe despre speciile care au existat şi particularităţile fiecăreia în parte.

„Era Dinozaurilor” este un test gap-fill (termen provenit din limba engleză), adică un exerciţiu în care cuvintele (sau literele, sau numere, dacă este test matematic) sunt îndepărtate dintr-un text şi înlocuite cu spaţii. Cursantul trebuie să umple fiecare spaţiu cu cuvântul (sau literă, număr etc.) lipsă sau cu unul adecvat. În cazul nostru, aplicaţia este un puzzle, făcând parte din colecţia de cultură generală „Discipolii lui Toby” şi prezintă copiilor 30 dintre cele mai cunoscute specii de dinozauri, în speranţa că le va trezi curiozitatea de a studia mai mult fascinanta lume preistorică în care au trăit aceştia.

Ca premiu pentru asamblarea corectă a fiecărei imagini, jucătorul primeşte informaţii detaliate despre specia reprezentată în acea imagine. Acest tip de puzzle oferă posibilitarea fragmentării fiecărei imagini într-un număr de piese cuprins între 12 şi 90, pe 12 niveluri de dificultate.
În afara rezultatelor educaţionale incontestabile, utilizarea acestor jocuri are ca efecte colaterale deprinderea utilizării calculatorului, creşterea vitezei de reacţie şi tastare, exersarea atenţiei şi a capacităţii de concentrare, acestea din urmă fiind componente ale inteligenţei care, la această vârstă, se află în plin proces de formare.