Spanzuratoarea
Spanzuratoarea - CDSpanzuratoarea - detaliuSpanzuratoarea - eticheta

19.95 lei

Spânzurătoarea – litere, cuvinte ilustrate, pentru clasele I-II

ISBN: 978-606-8818-22-1

Cod produs: 5014 Categorie produs: .

Pret: 19.95 lei

Detalii:
Aplicaţia educaţională distractivă „Spânzurătoarea” este realizată după un foarte cunoscut joc didactic, foarte amuzant, pe care îl jucau cu creionul pe hârtie bunicii şi chiar străbunicii copiilor de azi. În această versiune, aplicaţia este recomandată utilizatorilor din clasele primare, dar şi celor de vârstă preşcolară, care deprind de timpuriu scrierea şi citirea. Jucând, aceştia învaţă literele alfabetului, îşi îmbogăţesc cultura generală şi îşi exersează memoria vizuală...... (vezi mai jos descrierea completă).

Aplicaţia educaţională distractivă „Spânzurătoarea” este realizată după un foarte cunoscut joc didactic, foarte amuzant, pe care îl jucau cu creionul pe hârtie bunicii şi chiar străbunicii copiilor de azi. În această versiune, aplicaţia este recomandată utilizatorilor din clasele primare, dar şi celor de vârstă preşcolară, care deprind de timpuriu scrierea şi citirea. Jucând, aceştia învaţă literele alfabetului, îşi îmbogăţesc cultura generală şi îşi exersează memoria vizuală. Deşi aparent simplu, în realitate acest joc este deosebit de complex, acomodând micul elev cu noţiuni şi situaţii pe care le va învăţa mult mai târziu în şcoală. De exemplu, că înaintea literei „F” în cuvinte se întâlneşte cel mai des litera „M”, sau când se pot întâlni două vocale sau două consoane alăturate şi multe altele.

Ilustraţiile hazlii care însoţesc cuvintele ghicite reprezintă premiul oferit micului competitor, pentru terminarea fiecăreia dintre etapele jocului.
Jocul poate fi parcurs în 3 (trei) etape de dificultate crescătoare. Interactivitatea, conţinutul foarte bogat în sunet şi imagini deosebite, cât şi comentariile lui Toby, simpaticul personaj care asistă joaca, atrag mult copilul iar jocul îşi atinge scopul educaţional, fără ca micul utilizator să perceapă acest fapt ca „învăţare”.