Care pe Car(t)e – Matematica 2, 101 teste gap-fill
Care pe Car(t)e – Matematica 2, 101 teste gap-fill - CDCare pe Car(t)e – Matematica 2, 101 teste gap-fill - etichetaCare pe Car(t)e – Matematica 2, 101 teste gap-fill - detaliuCare pe Car(t)e – Matematica 2, 101 teste gap-fill - detaliu

33.60 lei

Care pe Car(t)e – Matematică pentru clasa a II-a, 101 teste gap-fill

ISBN: 978-606-8818-41-2

Cod produs: 5034 Categorie produs: .

Pret: 33.60 lei

Detalii:
Un test gap-fill (termen provenit din limba engleză) este un exerciţiu în care cuvintele (sau literele, sau numere, dacă este test matematic) sunt îndepărtate dintr-un text şi înlocuite cu spaţii...... (vezi mai jos descrierea completă).

Un test gap-fill (termen provenit din limba engleză) este un exerciţiu în care cuvintele (sau literele, sau numere, dacă este test matematic) sunt îndepărtate dintr-un text şi înlocuite cu spaţii. Cursantul trebuie să umple fiecare spaţiu cu cuvântul (sau literă, număr etc.) lipsă sau cu unul adecvat.

Care pe Car(t)e este un exerciţiu gap-fill, dar mai degrabă ar putea fi considerat un joc didactic. Desigur, oricine cunoaşte ce sunt jocurile didactice şi la ce folosesc, dar mai puţin se cunoaşte că acest joc revoluţionează segmentul educaţional pentru care este destinat. Noutatea absolută în domeniu este că acest joc SE POATE CONSTRUI, fără a fi nevoie de cunoştinţe de programare, iar aceasta colecţie de jocuri a fost realizată pentru studiu individual cu aplicaţia profesională Care pe Car(t)e „Gap-Fill Test Editor”. Aplicaţia răspunde cu succes tuturor cerinţelor, acoperind întreaga gamă a tipurilor de exerciţii cu care se lucrează în învăţământul primar.

Varianta „Matematică pentru clasa a II-a” a aplicaţiei „Care pe Car(t)e” conţine 101 jocuri, fiecare dintre acestea structurat pe 10-15 etape. Antrenat în joacă de simpaticul Toby, ajutat de imagini şi scheme, copilul învaţă:

  • să formeze, să compună, să descompună, să ordoneze numerele în concentrul 0 – 1000;
  • să rezolve exerciţii de adunare şi scădere, fără şi cu trecere peste ordin în concentrul 0 – 1000;
  • să rezolve probleme prin una sau mai multe operaţii;
  • să descopere unităţile de măsură şi elementele de geometrie.