Pachet aplicaţii educaţionale pentru clasa a III-a
Pachet aplicaţii educaţionale pentru clasa a III-a - detaliuPachet aplicaţii educaţionale pentru clasa a III-a - detaliuPachet aplicaţii educaţionale pentru clasa a III-a - detaliuPachet aplicaţii educaţionale pentru clasa a III-a - CD

113.40 lei

Pachet aplicaţii educaţionale pentru clasa a III-a

ISBN: 978-606-8818-62-7

Cod produs: 4905 Categorie produs: , .

Pret: 113.40 lei

Detalii:
Părinţilor sau cadrelor didactice care urmăresc produse destinate clasei a III-a, producătorul le recomandă pachetul de aplicaţii educaţionale pentru clasa a III-a, cu conţinutul:..... (vezi mai jos descrierea completă).

Părinţilor sau cadrelor didactice care urmăresc produse destinate clasei a III-a, producătorul le recomandă pachetul de aplicaţii educaţionale pentru clasa a III-a, cu conţinutul:
01 – Care pe Car(t)e – Matematică pentru clasa a III-a, 101 teste gap-fill;
02 – Ghid pregătire-evaluare Matematică pentru clasa a III-a;
03 – Ghid pregătire-evaluare din culegerea Gramatică pentru clasele III-IV;
04 – Cursa campionilor – Nivel 3 – matematică intensivă pentru clasa a III-a;
05 – La vânătoare – matematică pentru nivel pimar.
Unele aplicaţii sunt prezentate sub formă de jocuri, pentru a distra micii utilizatori şi a-i atrage către studiu, în timp ce altele sunt mai „serioase”, simulând condiţiile reale în care se desfăşoară orele de şcoală. În orice caz, micul elev este stimulat pentru rezultate bune, fie prin accesul la informaţii interesante şi distractive – în primul caz, fie prin diplome şi note corespunzătoare – în al doilea caz. Chiar şi premiile îl învaţă câte ceva nou şi folositor pe micul utilizator, acestea constând în ilustraţii şi explicaţii despre animale, despre istorie şi geografie etc. Astfel, se poate spune despre aplicaţii ca sunt interdisciplinare fiindcă, deşi sunt destinate studierii şi exersării unei anumite discipline şcolare, elevul primeşte informaţii de cultură generală, care aparţin altor domenii.
Aplicaţiile îndeamnă utilizatorii către competiţii cu ei înşişi sau cu alţi utilizatori, dezvoltându-le spiritul competiţional. Simultan cu învăţarea unei discipline didactice, micii utilizatori îşi îmbogăţesc cultura generală, îşi exersează memoria vizuală şi atenţia distributivă. Totodată, fiindcă etapele competiţiilor se desfăşoară în limp limitat, aplicaţiile au menirea de a spori atenţia şi viteza de reacţie a competitorilor.

Achiziţionarea pachetului (laolaltă a acestor aplicaţii, transpuse pe acelaşi suport) aduce o importantă reducere a preţului de cost faţă de totalul costurilor acestora achiziţionate individual. În plus, utilizatorul nu va trebui să parcurgă preocedura de înregistrare pentru fiecare componentă a pachetului, ci numai o singură dată, înregistrând simultan întregul pachet de aplicaţii.